POSKYTOVANÉ SLUŽBY
OBČANSKÁ PORADNA V KOLÍNĚ A SEDLČANECH
NEVÍTE SI RADY a potřebujete nalézt řešení v nepříznivé životní situaci? Pomůžeme Vám např. v oblasti dávek hmotné nouze a státní sociální podpory, bydlení, pracovně-právních vztahů, rodiny a mezilidských vztahů nebo soudních a správních řízení. Jsme tu pro Vás! NEBUĎTE NA PROBLÉMY SAMI!
U nás získáte nezávislou, důvěrnou a nestrannou pomoc. Poskytujeme BEZPLATNOU a KVALIFIKOVANOU podporu všem. Varianty případného řešení nabízíme ve spolupráci s externími odborníky, zajistíme Vám také kontakty na instituce a organizace.
Jsme místem Nezávislé, Bezplatné, Důvěrné a Nestranné pomoci. Jsme členy Asociace občanských poraden.
KONTAKTNÍ MÍSTA:
Občanská poradna Kolín, Mlýnská 1198
provozní doba:
po: | 08:30 | 17:00 |
---|---|---|
út: | 08:30 | 15:30 |
st: | 08:30 | 17:00 |
čt: | 08:30 | 15:30 |
pá: | 08:30 | 14:00 |
email: poradnamela@gmail.com
tel: 736 620 819
on-line konzultace přes messenger: Facebookový profil Občanská poradna MELA
Občanská poradna Sedlčany, Zahradní 1304
pondělí a středa od 11:00 do 14:00 hod. (nutné předchozí telefonické objednání)
email: poradnamela@gmail.com, chlastakova@melaops.cz
tel: 736 620 819, 734 454 115
DOPORUČUJEME SE OBJEDNAT PŘEDEM!
Další informace ke stažení:
Co byste měli vědět o občanské poradně
Etický kodex občanské poradny
Charta občanských poraden
KONKRÉTNÍ CÍLE
- zvýšit informovanost o možnostech řešení problémů - vysvětlení obsahu různých písemností
- emoční podpora klientů
- zajištění kontaktů na instituce a organizace
Cílů dosahujeme pomocí informací, rad, konzultací s různými institucemi , doprovodů na nejrůznější instituce, vyjednáváním v zájmu klienta, vyřizováním písemností, psaním podání, návrhů, emoční podporou.
KDO SE NA NÁS MŮŽE OBRÁTIT?
Pomoc je BEZPLATNĚ poskytnuta každému, kdo se ocitl v těžké životní situaci a obrátí se na nás se žádostí o pomoc:
- v těžké životní situaci
- v náhlé životní události, krizi, která Vás omezuje v rozhodování, jednání řešení životních úkolů (např. rozpad rodiny, náhlá nemoc či úmrtí, ztráta dokladů, ztráta bydlení apod.)
- v sociálním vyloučení
- v nerovném přístupu ke zdrojům společnosti jako jsou vzdělávání, zdravotnictví, možnost obhajoby lidských práv, ochrana proti zločinu, ale i společenské uznání.
JAK SE NA NÁS MŮŽETE OBRÁTIT?
Doporučujeme se objednat předem! Navštívit nás však můžete i bez předchozího objednání kdykoli v době konzultačních hodin osobně, prostřednictvím telefonu nebo e-mailem na mela@melaops.cz.
Zájemci či uživatelé jsou ke konzultacím přijímáni postupně tak, jak přicházejí.
PŘI POSKYTOVÁNÍ SLUŽBY JSOU DODRŽOVÁNY NÁSLEDUJÍCÍ PRINCIPY
- služby jsou BEZPLATNÉ
- každý pracovník dodržuje práva uživatele a jeho právo kdykoli i bez udání důvodů službu ukončit
- zachováváme důvěrnost sděleného
- jednáme v zájmu uživatele - NESTRANNOST
- informace jsou pravdivé a úplné - NEZÁVISLOST
- ke každému uživateli přistupujeme individuálně
- uživatel má právo vystupovat při řešení své situace anonymně - ANONYMITA
- respektujeme uživatele a jeho rozhodnutí, jak chce svou situaci řešit
- služby jsou poskytovány kvalifikovanými pracovníky
- sociálními pracovníky
- podporujeme uživatele k samostatnosti, k samostatnému jednání, aby byl v budoucnu schopen řešit samostatně své problémy
- osamostatňování
- problémy uživatele pracovníci vnímají v širších souvislostech (při řešení uživatelových problémů mohou spolupracovat s jeho rodinou, okolím i jinými institucemi).